Jump to content

WRobot for Wow 5.4.7 bugs reports


Sorash

Recommended Posts

I bought a license before yesterday and tonight I made an update necessary and bam the bot tells me wrong version of the game you want to switch to 32-bit mode, but the problem is that I only play that 32bits. ..
Alos what should I do because even after a re install it attempts an update and this is the same result

Link to comment
Share on other sites

same profile, same settings. but now after an update. after i activate him, he starts to move only few yards and stops. I try to change profile i was running but didn't help. only thing that help is that i need to move him manually to closest nod, then he starts to move on his own again.

and sometimes, when he styes in combat he cant mount up, but character is still in combat. There is no 1 to attack but he wont move to get away to get out of the combat.

 

Is there some log i can send you ?

Link to comment
Share on other sites

Please create an new post (this bug is not caused by wow update). Try to remove wrobot folder and reinstall it. After, if you have again bug please send me your log (you can found it in "Logs" folder).

Link to comment
Share on other sites

bonjour,

j'ai payée ma licence il y a 2 jour et aujourd'hui je ne peux plus utiliser votre logiciel!

votre lanceur me dit "version du jeu incorrect" hors j'ai la dernière version.

La réponse a peut être déjà été donner mais vu que rien n'est traduit c'est une vrai bataille pour trouver des réponse.

Ayant payer j'estime que j'ai le droit d'avoir un logiciel fonctionnel sans avoir a traduire des pages entières.

merci d'avance pour votre attention en espérant une réponse rapide.

cordialement

Link to comment
Share on other sites

bonjour,

j'ai payée ma licence il y a 2 jour et aujourd'hui je ne peux plus utiliser votre logiciel!

votre lanceur me dit "version du jeu incorrect" hors j'ai la dernière version.

La réponse a peut être déjà été donner mais vu que rien n'est traduit c'est une vrai bataille pour trouver des réponse.

Ayant payer j'estime que j'ai le droit d'avoir un logiciel fonctionnel sans avoir a traduire des pages entières.

merci d'avance pour votre attention en espérant une réponse rapide.

cordialement

 

Bonjour, la réponse comme indiqué sur le poste du dessus est ici: 

 

Quand il y a une mise à jour de wow je suis souvent obligé de mettre à jour WRobot également, la mise à jour de mercredi j'ai pu la prévoir (vu qu'elle était sur les royaumes de teste), mais je n'étais pas au courant qu'il allait y avoir une mise à jour aujourd'hui. 

 

Je viens de mettre la mise à jour de WRobot sur le serveur, redémarrez WRobot et acceptez la demande de mise à jour.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...